طراحی سایت حرفه ای

02632752300****09127067658

طراحی سایت حرفه ای

02632752300****09127067658

اصول محتوا نویسی

مهمترین نکات محتوا نویسی قبل از انتشار مقاله

اولین و مهمترین نکته در اصول نوشتن محتوا برای سایتتان خلاقیت در نوشتن است.

یکی از ویژگی های مشترکی که در همه محتواهای بی سر و ته وجود دارد عدم خلاقیت در آن می باشد.

محتوای تولیدی شما باید دارای ارزش باشد.

منظور از محتوای ارزشمند ایجاد اطلاعاتی هم زمینه با نوع کسب و کار شما و مهمتر از آن به منظور جذب مخاطب بیشتر است.

محتوای تولیدی شما نباید به صورت کپی از سایت های دیگر باشد.

همیشه باید این نکته را در نظر بگیرید که محتوای شما باید برای مخاطبین و کاربران شما نوشته شده باشد نه موتورهای جستجو.

هدف از تولید محتوا چیست ؟

هدف از تولید محتوا جذب مخاطب به سایت شما برای ارائه محصولات و خدمات شما است نه گرفتن رنک بهتر.

بنابراین محتوا مهمترین بخش طراحی سایت را تشکیل خواهد داد.

هر چقدر که محتوای شما خلاقانه و جذاب باشد کاربران بیشتری را جذب خواهید کرد و این امر باعث می شود کاربران اینترنتی زمان بیشتری را در وب سایت شما بگذرانند.

این امر بیشتر به شما کمک خواهد کرد که کاربران خود را جذب کنید و خدمات و محصولات خود را ارائه دهید.

محتوا نویسی باعث می شود که اطلاعات شما در زمینه کسب و کار و حرفه خود بروز رسانی شود.

به گونه ای که موجب اطمینان به بازدید کننده خواهد شد که این مجموعه و یا کسب و کار همیشه پویا و فعال است.

وب سایت هایی که کم رونق باشند توسط ربات ها شناسایی می شوند و از محبوبیت کمتری برخوردار خواهند بود.

7 نکته بسیار مهم در محتوا نویسی 

1-عدم کپی از سایت های مشابه و رقیب

کپی کردن از سایت های مشابه و رقیب به این معنی است که شما خلاقیت و مهارتی در نوشتن ندارید.

در واقع سایت و حرفه خود را بی ارزش کرده اید.

کپی برداری از سایت ها و رقبای خود رتبه شما را پایین خواهد آورد .

این امر در طولانی مدت باعث پنالتی شدن از موتورهای جستجو و همچنین از دست دادن کاربران و مخاطبان خواهد شد.

2-محتوا سازی به صورت هدف دار در سایت

محتوا سازی به صورت هدف دار نیازمند تجربه و تخصص می باشد .

اما خیلی از افراد هستند که تجربه و تخصص زیادی در این زمینه ندارند و تازه وارد این حیطه شده اند.

این افراد می توانند با ایده گرفتن از سایت های موفق و رتبه بالا کار خود را شروع کرده و جلو روند.

3-استفاده از تصاویر ، فیلم ها و ... در محتوا

تصاویر می تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای شناساندن شما در گوگل باشد.

مغز انسان تصاویر را چندین برابر بیشتر از یک نوشته و یا یک محتوا به ذهن خواهد سپرد.

بنابراین در ایجاد محتویات خود باید از تصاویر مربوطه نیز استفاده کنید .

شما می توانید کلیه پیام های خود را به صورت تصویری ایجاد کنید و منظور و هدف خود را با نمایش دادن تصاویر به مخاطبان خود برسانید.

4-استفاده از سرتیترهای کاربردی و جذاب

شما باید سرتیترهای کاربردی و جذاب H1 و H2 و ... جدی بگیرید.

اما نباید در این امر افراط کنید.

استفاده زیاد از آن نتیجه معکوس خواهد داد.

بهتر است استفاده از سر تیترها دو یا سه عدد باشد.

تعداد استفاده از سر تیترها بستگی به میزان و تعداد کاراکترهای شما دارد.

مهمتر از این استفاده از تیترهای جذاب می باشد.تیترهای جذاب مخاطبان و کاربران شما را به سمت هدف و نیاز خود هدایت می کنند.

در زمان بازدید کاربران از سایت شما تاثیر بسزایی دارد.

تیتر محتوای شما بازاریاب شما خواهد بود.

اینکه شما بتوانید تیتر جذاب و هدفمند بنویسید.

شما توسط تیترها می توانید مخاطبان خود را جذب کنید.

باید در تیترهای خود بالاترین دقت را بگذارید.

5-قدرت کلمات کلیدی خود را در تولید محتوا بالا ببرید

منظور و هدف از قدرت کلمات استفاده درست از کلمات کلیدی برای کاربران وب سایت شما است.

همیشه باید این را در نظر بگیرید که در تولید محتوا باید از کلمات کلیدی و قدرتمند خود استفاده کنید.

اما در این کار هم نیز نباید افراط کنید.

یک محتوا هر چقدر هم ارزشمند باشد بدون کلمه کلیدی قدرتی نخواهد داشت.

تعداد کلمات کلیدی نیز بر اساس تعداد کاراکترهای متن می باشد.

به طور معمول یک متن 800 کلمه ای نیاز به سه عدد کلمات کلیدی می باشد.کلمات کلیدی شما باید بیشترین سرج و بازدید را داشته باشد.

به طور کلی استفاده از کلمات کلیدی 7 الی 10 درصد مطالب آن صفحه می باشد.

6-میزان متن محتوا

اگر می خواهید متن شما بار سئویی داشته باشد باید بالای 300 کارکتر و در واقع کلمه باشد.

متن هایی با تعداد کاراکتر کم از ارزش سئویی کمی برخوردار است.

این را باید در نظر بگیرید که محتوایی که تولید می کنید دارای جزئیات و توضیحات کامل باشد.

7-نوشتن متن به بیان شیوا و ساده

شما در نوشتن محتوا باید طیف گسترده ای از خوانندگان مطالبتان را در نظر بگیرید.

همه با یک دید مطالب شما را نمی خوانند. پس باید مطالب خود را طوری بنویسید که برای اکثریت قابل فهم باشد.

برای نوشتن مطالب باید حد وسط بین محاوره ای و کلاسیک را رعایت کنید.

برای جذب مخاطبان زیاد وارد کلمات و متون تخصصی نشوید.علاوه بر این از زیادی خودمانی نوشتن باید پرهیز کنید.

هر چقدر بتوانید مطالبی قابل هضم تر برای اکثریت بنویسید در بازاریابی موفق تر خواهد بود.

به طور کلی می توان گفت محتوای شما نشانه قدرت شما است.

اعتبار در بازار به راحتی به دست نمی آید.

شما برای ایجاد اعتبار باید از روش های متعدد بسته به نوع کسب و کارتان استفاده کنید.

در حال حاضر متاسفانه وب سایت ها همه هم محتوا و هم شکل شده اند.

اینکه بتوانید چیزی را خلق کنید مهارت است.

باید بتوانید محتوایی قدرتمند برای جذب مخاطبان سایت خود بنویسید و آن را در یک سیکل زمانی بروز رسانی کنید.

این امر خود معرف این است که شما دارای درک بالا در کسب و کار خود هستید.

و می توانید بهترین و با ارزش ترین خدمات ارائه دهید.

محتواها و مطالب سایت شما باید هر چند وقت یکبار بروز رسانی شود.

مطالب و محتواهای قدیم را ویرایش کنید.

این عمل علاوه بر کمک به بهینه سازی سئو باعث جذب مشتریان در نتیجه بالا رفتن فروش شما خواهد شد.

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد محتوا نویسی و بهینه سازی سئو می تونید به مقالات قبلی ما مراجعه نمایید.همچنین شما عزیزان می توانید برای آموزش نحوه محتوا نویسی وب سایت با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید.

شماره تماس ها :02632752300 و 09127067658 می باشد.

 

روش های بازاریابی SEM

با SEM آشنا شوید ...

SEM مخفف کلمات ( Search Engine Marketing ) به معنی بازاریابی از طریق موتورهای جستجو است.

در یک تعریف کامل و ساده اینگونه می توان بیان کنیم که SEM به کلیه فعالیت ها و راهکارهایی گفته می شود که در جهت بازدید کننده ، رتبه ویژه ، افزایش درآمد یک سایت و همچنین افزایش مشتری انجام می گیرد.

وقتی یک کاربر اینترنت به دنبال کالایی برای خرید به صورت آنلاین می باشد اولین جایی که به ذهن آن می رسد موتورهای جستجو خواهد بود.

بازاریابی موتورهای جستجو یکی از پر بازدیدترین روش های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی است.

SEM بالاترین نرخ بازگشت سرمایه به همراه دارد.

به طور کلی SEM به دو بخش تقسیم بندی می کنیم :

1-تبلیغات در گوگل یا تبلیغات ادوردز

2-سئو و بهینه سازی سایت

بسیاری از افراد اینگونه می پندارند که بازاریابی موتورهای جستجو همان تبلیغات گوگل است.

در صورتی که اینگونه نیست ، تبلیغات گوگل و سئو زیر مجموعه بازاریابی موتورهای جستجو گوگل است.

بنابراین به طور کلی دیجیتال مارکتینگ روش های متنوعی دارد

و احتمالا اولین چیزی که درباره آن به ذهن شما می رسد سئو سایت می باشد.

یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ همان SEM می باشد

که در واقع نوعی روش برای بالا بردن ترافیک سایت است.

علاوه بر این هزینه کم و بازدهی زیاد دارد.

با SEM مشتری در کمترین زمان ممکن می تواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند و در واقع نوعی بازاریابی بین المللی و بروز به شمار می رود.

مزایای SEM

1-اصلاح ساختار سایت

2-انتخاب بهترین کلمات کلیدی

3-مشاوره و راهنمایی کردن در انتخاب نام سایت و طراحی آن مختص صنف کاری

4-بررسی رقبای سایت شما

6-تبلیغات و حضور در شبکه های اجتماعی

7-معرفی سایت به موتورهای جستجوگر

8-بررسی بک لینک ها و مدیریت آن ها

9-تبلیغات در اینترنت

10-حفظ روند رو به رشد آمار سایت

11-بالا بردن رتبه ها

12-تحلیل آمار سایت

13-بهینه سازی سایر پارامترهای سایت

14-برای شما مشتری واقعی می آورد

15-از تبلیغات سنتی ارزان تر است

16-موجب رشد کسب و کار شما می شود

17-برای شما مزیت رقابتی ایجاد می کند

زمانی SEM سایت شما موفق خواهد بود که از نظر محتوا ، زیبایی، مورد استقبال کاربران قرار گرفته باشد.

علاوه براین باید سرعت بالایی داشته باشد در غیر این صورت کاربران خود را از دست خواهید داد.

اما این را هم باید در نظر گرفت که SEM بدون سئو مناسب موفق نخواهد بود.

سئو مناسب یعنی سایتی که مناسب برای ارائه به کاربران باشد.

بنابراین باید SEO سایت خود را آماده کنید.

SEM علاوه بر فواید و مزایایی که دارد می تواند معایبی را نیز داشته باشد.

1-ممکن است بازدید شما را بالا ببرد اما سفارش و یا خرید از سایتتان را زیاد نکند.

2-اگر سایت شما آماده ارائه اطلاعات کافی و بدرد بخور به بازدید کنندگان نباشد مشتری های زیادی را از دست می دهد.

3-اثر بخشی SEM کوتاه مدت است و یک رویکرد طولانی مدت نیست.

در تبلیغات شبکه های اجتماعی ،تبلیغات معمولا بر اساس اطلاعاتی که کمپانی صاحب شبکه اجتماعی از علایق کاربر جمع آوری کرده است به کاربر نشان می دهد.

این ویژگی این امکان را به کسب و کارها می دهد تا بر اساس علایق ، مکان و رفتار کاربران تبلیغاتشان نمایش داده شود.

اما باید این را بدانید که بازاریابی موتورهای جستجو بر اساس کلمات کلیدی انجام می شود .

کاربران بر اساس جستجوهای خود در موتورهای جستجو مانند گوگل ، یاهو ، و ... در معرض تبلیغ قرار می گیرند.

تبلیغات شبکه های اجتماعی و SEM قابل جایگزینی با یکدیگر نیستند اما می توانند در کنار همدیگر کار کنند.

بنابراین هر روش به صورت مکمل عمل خواهند کرد و تاثیر خوبی بر نرخ مشتریان شما خواهند گذاشت.

تفاوت SEM و SEO در چیست ؟

سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است که با بالا رفتن رتبه سایت شما در گوگل کمک می کند و از این طریق می تواند موجب افزایش ترافیک سایت شود.

علاوه بر این یکی از مهمترین عوامل موفقیت در کسب و کارها به شمارمی رود.

همانطور که در مقالات بهینه سازی سئو بیان شد وقتی یک کاربری وارد موتورهای جستجو می شود گوگل از الگوریتم های خاص خود استفاده می کند تا تصمیم بگیرد کدام وب سایت ها را برای نتیجه جستجو به کاربر نشان بدهد.

گوگل همیشه بهترین پاسخ را به کاربران خود می دهد.

معیارهای گوگل برای وب سایت شما عبارت است از :

1-میزان ترافیک روزانه سایت

2-سرعت لود شدن روزانه سایت

3-مدت زمانی که کاربران در سایت می مانند

4-میزان بازدید از صفحات د اخلی

5-تعداد کلیک هایی که روی لینک شما می شود

6-میزان بازدید کاربران از وب سایت شما

بنابراین بر اساس وب سایت هایی که با معیارهای امتیاز دهی گوگل مطابقت داشته باشند به کاربر معرفی می شوند.

افراد زیادی برای پرداخت هزینه بین SEO و SEM دچار تردید هستند

و نمی دانند که بر روی کدام روش سرمایه گذاری کنند.

اما باید اینگونه بیان کرد که هیچ کدام بر دیگری الویت ندارد.

همه ما می دانیم که گوگل سیستمی برای امتیاز دهی به سایت ها دارد که بر اساس کیفیت تعیین خواهد شد.

بنابراین SEM فروش شما را بالا خواهد برد و در واقع به کسب و کار شما رونق خواهد بخشید.

ما مزایا و معایب SEM و توضیحات مربوط به آن را بیان کردیم در صورتی که نیاز به هر گونه مشاوره در این زمینه داشتید همکاران و کارشناسان فنی ما در خدمت شما هستند.

شما می توانید برای گرفتن هر گونه مشاوره با شماره تلفن های 02632752300 و 09127067658 تماس بگیرید.

با تشکر از شما عزیزان که این مقاله را خواندید.

 

 

 

 

 

طراحی سایت شخصی

هر آنچه که درباره طراحی سایت شخصی باید بدانید ...

همه ما اینگونه فکر می کنیم که با پدید آمدن شبکه های اجتماعی مختلف و توسعه وبلاگ های شخصی نیاز به داشتن وب سایت های شخصی کاهش پیدا کرده است.

امروزه شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها می توانند برای تمامی افراد در هر قشری به عنوان یک معرفی کننده آنلاین باشند.

اما باید این را بدانیم که داشتن یک وب سایت شخصی تحت دامنه اینترنتی مختص فرد برای کسانی که نیاز به سایت شخصی دارند چندین برابر مفیدتر و بهتر خواهد بود.

در شبکه های اجتماعی گرافیک به صورت ثابت خواهد بود و غیر قابل تغییر می باشد و یا اینکه در تغییرات گرافیکی محدودیت داریم.

گرافیک و قالب سایت شخصی باید با توجه به روحیات ، تخصص ها و اهدافی باشد که فرد مطابق با آن ها درخواست طراحی خود را داده است.

طراحی سایت 

ویژگی هایی که در طراحی سایت شخصی مطرح است.

سایت های طراحی شده با توجه به کاربرد و نوع مصرفی که دارند ویژگی های خاص خود را نیز دارند.

اما نکته قابل توجهی که باید به آن توجه کرد این است که امروزه به علت فراگیر شدن استفاده تلفن همراه هوشمند و تبلت ها برای وب گردی و گشت در فضای مجازی حدود 50 درصد کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده سایت ها استفاده می کنند.

بنابراین قالب سایت شما باید نمایش درستی در موبایل و تبلت داشته باشند.

سایت های شخصی باید به نحوی طراحی و پیاده سازی شوند که کاملا با نیاز کاربر متناسب بوده و بسته به هدفی که برای آن طراحی شده اند پاسخگوی تمامی نیاز های کاربران باشد.

یکی از ویژگی های مهمی که در طراحی سایت شخصی باید به آن توجه کرد قسمت مدیریت سایت های شخصی می باشد.

مدیریت در عین کاربردی بودن باید ساده باشد.

در سیستم های مدیریت محتوای آماده عمدتا این مسئله رعایت نشده است.

یکی از تفاوت هایی که طراحی شخصی با سایر سایت های شرکتی ، فروشگاهی ، تجاری دارند قیمت بسیار پایین آن ها است.

سایت های شخصی در عین اینکه هزینه بسیار پایینی دارند اما امکانات زیادی را در اختیار ما می گذارند.

امکانات و مزایای طراحی سایت 

در طراحی سایت شخصی می توان از امکانات زیادی استفاده کنیم :

1-اخبار مربوط به هدف و حرفه کاری

2-مقالات در مورد حرفه کاری

3-آپلود سنتر سایت

4-امکان درج کامنت برای بازدید کنندگان

5-آمار سایت

6-فرم تماس با ما

7-معرفی خدمات

8-مدیریت کاربران و طراحی پرتال برای کاربران

9-نظر سنجی

10-غیره

پس به طور کلی اگر به صورت شخصی و آزاد کار می کنید داشتن یک سایت شخصی کمک بزرگی به برند سازی شخصی شما خواهد بود.

سایت شخصی شما را برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی که حاوی اطلاعاتی در مورد تجربیات و نمونه کارهای شما است کمک خواهد کرد.

اگر سایتی جذاب داشته باشید مشتریان زیادی با شما تماس خواهند گرفت تا از خدمات تجاری تان استفاده کنند.

اگر به صورت منظم و دقیق در زمینه فعالیت خود مقاله نویسی کنید دانش خود را به مقدار زیادی افزایش خواهید داد و همچنین مشتریان خود را نیز جذب خواهید کرد.

جذب مشتریان جدید به مراتب سخت تر از نگهداری مشتریان قدیمی است.

سایت شما می تواند کار حفظ ارتباط و نگهداری مشتریان قدیمی را برایتان آسان کند.

شما می توانید با جمع آوری ایمیل و شماره موبایل مشتریان قدیمی و ارسال گروهی مطالب مفید و پیشنهاد های جذاب برای آن ها ذهنشان را تسخیر کرده و کسب و کار شخصی خود را توسعه دهید.

اگر در کسب و کاری مشغول هستید و سایتی برای ارائه محصولات و خدمات و یا معرفی کار خود ندارید همین حالا دست به کار شوید.

تیم طراحی سایت ، سایت ساز 98 شما را در طراحی سایت شخصی کمک خواهد کرد.

شما می توانید با تماس با شماره های 02632752300 و  09127067658 تماس بگیرید و از راهنمایی های کارشناسان ما استفاده کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

طراحی سایت شخصی بهترین راه افزایش مشتریان در دنیای مدرن

شاد و سلامت و ثروتمند باشید .

در پناه خداوند ثروت آفرین 

 

دوستدار شما - تیم طراحی سایت ، سایت ساز 98 

www.sitesaz98.com

 

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ چیست ؟

اساسا ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی هنگامی رخ خواهد داد.

که یک کسب و کار جهت ترویج محصول یا خدمات خود ، پیغامی تجاری با استفاده از ایمیل (پست الکترونیکی) به گروهی از افراد می فرستند.

اگر بخواهیم دقیق تر بیان کنیم به ارسال ایمیل جهت گسترش رابطه با مشتری بالقوه و یا مشتری فعلی ایمیل مارکتینگ گفته می شود.

ایمیل های تبلیغاتی معمولا محتوای تبلیغاتی ، ترویجی ، پیشنهادی و ... دارند.

به منظور کمک به ایجاد وفاداری ، اعتماد ، آگاهی از برند و یا ارائه خدمات ارسال می شوند.

ایمیل مارکتینگ یکی از زیر شاخه های دیجیتال مارکتینگ می باشد که در مقالات قبلی درباره آن بحث شده است.

ایمیل به عنوان یکی از ابزار کاملا انعطاف پذیر است که می تواند

طیف گسترده ای از محتواها شامل متن ، عکس ، ویدئو و حاوی هر پیغام و تبلیغی باشد.

امروزه اکثر بازاریابان در ایران بدون اینکه با ماهیت و کاربرد ایمیل مارکتینگ آشنا باشند

فقط به عنوان یک ابزار جهت بازاریابی از آن استفاده می کنند.

ایمیل مارکتینگ روشی موثر برای در ارتباط ماندن با مشتریان و همچنین ترویج و تبلیغ کسب و کار می باشد.

در سال 1991 با معرفی اینترنت سبک زندگی ، کار و کسب درآمد افراد متحول شد.

برای بازاریابان در سراسر دنیا پنجره جدیدی به ارتباطات انبوه گشوده شد.

ایمیل مارکتینگ و کمک به بازاریابی 

ایمیل مارکتینگ به عنوان روشی تازه برای ارتباط با مشتریان می باشد.

دسترسی رایگان به یک آدرس ایمیل ، بازاریابی مستقیم را مورد تحول قرار داده و هزینه ها را به مقدار چشم گیری کاهش داده است.

با گسترش ایمیل به عنوان راهی موثر برای ارتباط مستقیم با مشتری بازاریابان یکی یکی سوار این قطار برای فروش محصولات و ارائه خدمات خود شدند.

اولین قانون در سال 1998 وضع شد و به واسطه آن کلیه ایمیل های ارسالی

با هدف ایمیل مارکتینگ ملزم به داشتن opt-out (روشی که کاربر به وسیله آن از دریافت ایمیل های ناخواسته حاوی اطلاعات ، محصولات ، خدمات انصراف می دهد) شوند.

پس بنابراین می توان گفت ایمیل مارکتینگ کاربردی ترین بازاریابی است ،

به این علت که درصد کمی از افراد فیس بوک ، توییتر و ... دارند اما درصد زیادی از افراد ایمیل شخصی ، شرکتی و ... دارند.

در یک تقسیم بندی کلی ایمیل ها به سه دسته تقسیم می شوند :

1-ایمیل تعاملی :شامل رسید ها ، تایید سفارش ، فراموشی رمز ، تیکت های پشتیبانی و ...

2-ایمیل های محتوایی: شامل ایمیل خوش آمد ، پست جدید وبلاگ ، خبرنامه ، پست های اجتماعی و ...

3-ایمیل های تبدیلی(conversion) : شامل تخفیف ها ، طراحی ها ، معرفی محصولات و به طور کلی هر نوع ایمیلی که منجر به یک معامله و یا تبادل پولی باشد.

ایمیل ها از لحاظ توزیع به دو دسته تقسیم می شوند: 1_ایمیل های انتشار کردنی که به صورت دستی می باشد.

2-ایمیل اتوماتیک که به صورت اتوماتیک منتشر می شوند.

مزایا و معایب ایمیل مارکتینگ در مقایسه با دیگر روش های بازاریابی

همانطور که اشاره شد بازاریابی ایمیلی به هدف قرار دادن مشتری بالقوه و بالفعل از طریق پست الکترونیکی گفته می شود.

به طور کلی ایمیل مارکتینگ فرم تکامل یافته و دیجیتالی شیوه سنتی بازاریابی سنتی است.

مزایای ایمیل مارکتینگ:

1-بازگشت هزینه پرداختی و یا بازگشت سرمایه به این معنی که مقدار پول به ازای هر ریالی که یک شرکت خرج می کند به جیب آن شرکت باز می گردد.

اگر بازاریابی ایمیلی به درستی انجام شود این بازگشت سرمایه بسیار بالا خواهد بود.

2-عدم محدودیت در بازاریابی :همانطور که به آن اشاره کردیم در ایمیل مارکتینگ هیچ محدودیتی وجود ندارد.

می توان هر نوع متن ، عکس ، ویدئو و ... را از طریق ایمیل ارسال کرد.

3-ارزان و سریع بودن آن : ایمیل مارکتینگ به صورت قابل توجهی نسبت به روش های دیگر بازاریابی ارزان و سریع تر است.

4-هدف گیری مستقیم :برای بازاریابان ایمیلی این امکان فراهم است که پیغام های هدف گیری شده را برای افراد مختلف بفرستد.

5-ضرورت ساخت ایمیل:برای ثبت نام و وارد شدن به هر شبکه اجتماعی یک آدرس ایمیل نیاز است

و این باعث می شود که افراد ملزم به ساخت ایمیل شوند.

معایب ایمیل مارکتینگ:

تنها نقطه ضعفی که برای بازاریابی ایمیلی می توان به آن اشاره کرد این است

که نرخ اسپم ایمیل ها توسط کاربران به صورت مخفی روی نرخ تحویل اثر می گذارد.

این مشکل تا حدی با قابلیت opt-out کردن کاربران به منظور دریافت ایمیل روی موضوعاتی که به آن ها علاقه دارند کمرنگ شده است.

در یک جمع بندی  در این مقاله برای شما ایمیل مارکتینگ را به صورت تجربی و علمی بیان کردیم.

بنابراین شما می توانید از طریق ایمیل مارکتینگ خدمات و حصولات خود را ارائه داده

و با مشتریان و یا افراد دیگر ارتباط برقرار کرده و فروش خود را چند برابر کنید.

برای خواندن دگر مقالات مجموعه دیجیتال مارکتینگ به مقالات بعدی ما مراجعه نمایید.

 

 

صفحه اول گوگل باشید ...

چگونه صفحه اول گوگل باشیم ؟

بهینه سازی یک مقاله یا یک صفحه در سایت تان و داشتن اینکه چگونه صفحه اول گوگل باشیم نیازمند یادگیری ها و مهارت هایی باشد.

که باید از یک طراح سایت و یا کارشناس خوب سئو راهنمایی بگیرید.

اگر می خواهید صفحه اول گوگل قرار بگیرید باید عوامل رتبه بندی موتور جستجو گوگل بهینه سازی شده باشند.

ما در این مقاله به شما خواهیم گفت چه اقداماتی انجام دهید تا صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

این را به خاطر داشته باشید که کاربران شما به دنبال اطلاعات و خدماتی هستند که بتواند نیازهای آن ها را برطرف نماید .

پس علاوه بر اینکه باید وب سایتتان خوب به نظر آید خدمات خوبی را هم نیز باید ارائه دهید.

بنابراین نیازمند فاکتورهایی هستید.

مراحلی که به شما کمک می کند که در صفحه اول گوگل قرار بگیرید:

1-داشتن آدرس مناسب و کوتاه وب سایت

2-تگ عنوان های مناسب

3-داشتن متا و توضیحات مناسب

4-استفاده از کلمات کلیدی مناسب

5-استفاده از تگ و برچسب های مرتبط

6-استفاده از تگ Alt

7-لینک سازی خارجی و داخلی

8-استفاده از متن های مناسب و مرتبط با صنف کاری

9-استفاده از عکس های کم حجم و با کیفیت بالا

10-دادن کپشن به عکس ها

11-سرعت سایت

12-نقشه و چیدمان صفحات سایت

13-گرافیک مناسب و طرح بندی جذاب و گیرا

14-خدمات مناسب در جهت نیاز کاربران

15-غیره

از کلمات کلیدی برای بهینه سازی صفحات خود استفاده کنید.

کلمات کلیدی به این دلیل مفید هستند که اغلب دیکته می کنند که صفحات شما در نتایج جستجو چطور نمایش داده شود.

تگ توضیحات شما باید بین 70 تا 150 کارکتر باشد.

متای توضیحات شما باید مختصر و حاوی بهترین کلمات کلیدی و یا هم معنی که به هم مرتبط هستند باشد.

تگ توضیحات شما باید شامل یک دعوت به اقدام باشد.

در واقع کاربران خود را راهنمایی کنید که بر روی صفحه شما کلیک کنند و از خدمات شما استفاده کنند.

به این نکته باید توجه کنید : اطمینان حاصل کنید که هر صفحه از وب سایت شما توضیحات متای مربوط به خودش را دارد.

تا از هر گونه محتوای خالی وتکراری جلوگیری شود.

تاثیر عنوان یا تگ های داخلی در متن ها

باید این را بدانید که تگ های داخلی و یا عنوان های H1 , H2 , H3 و ... در مقالات و محتواهای شما نقش بسیار مهمی خواهند داشت.

اگر شما در قسمت تگ عنوان چیزی را وارد نکرده باشید عنوانی را که گوگل برای مقاله شما در نظر خواهد گرفت H1 می باشد.

تگ ها و عنوان های H1 به شما خواهند گفت که در صفحه شما چیزی اهمیت دارد.

تعداد تگ ها و عنوان های متن شما بر حسب تعداد کاراکترهای شما تعیین خواهد شد.

بنابراین تگ های عنوان و یا سرتیترها مهمترین برچسب در صفحه شما خواهند بود و نباید به هیچ عنوان نادیده گرفته شوند.

پس در یک جمع بندی کلی باید گفت شما برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و کسب رتبه در گوگل نیازمند مهارت ها و الگوریتم هایی هستید که با بکارگیری آن ها حتما موفق خواهید شد.

تیم طراحی سایت ، سایت ساز با مجرب ترین طراحان سایت و کارشناسان فنی به شما این کمک را خواهد کرد که با استفاده از مهارت هایی در گوگل رتبه کسب کنید.

شما عزیزان می توانید جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات از کارشناسان فنی ما با شماره تلفن های 02632752300 و 09127067658 تماس بگیرید.