طراحی سایت حرفه ای

02632752300****09127067658

طراحی سایت حرفه ای

02632752300****09127067658

تجارت الکترونیکی

روش های بازاریابی الکترونیکی

روش های بازاریابی الکترونیکی به کسب و کار و در واقع صنف کاری شما بستگی دارد.

بنابراین اولین قدم برای بازاریابی الکترونیکی طراحی سایت برای شرکت و کسب و کار شما می باشد.

کار کردن و بهینه کردن سئو سایت یکی از بهترین روش های بازاریابی الکترونیکی می باشد.

شما با کار کردن روی سئو سایت خود و بهینه کردن آن می توانید تجارت کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

امروزه در دنیای اینترنت سرویس های متعددی وجود دارد که از طریق آن ها می توانید تجارت و در واقع تجارت الکترونیک کنید.

پر کاربردترین تجارت الکترونیکی

یکی از پر کاربردترین ابزارهای تجارت الکترونیک ایمیل می باشد.

کاربران از ایمیل برای ارسال نامه الکترونیکی در بستر اینترنت استفاده می کنند.

کاربران وب را به عنوان مهمترین کاربرد و سرویس اینترنت می شناسند.

به همین دلیل این دو را با یکدیگر اشتباه می گیرند.

بنابراین همانطور که گفته شد اولین قدم در دنیای دیجیتال طراحی سایت است.

همه ما می دانیم که امروزه دنیای اینترنتی مملو از وب سایت های مختلف است.

روز به روز به وب سایت های فعال افزوده می شود.

بنابراین دست پیدا کردن به اطلاعات مورد نیاز در این وب ها بدون استفاده از ابزارهای کمکی غیر ممکن خواهد بود.

در این مرحله موتورهای جستجوی گوگل وارد عمل خواهند شد.

موتورهای جستجو گوگل

پس مرحله دوم از روش های بازاریابی الکترونیکی ، استفاده و بهره گرفتن از موتورهای جستجو گوگل می باشد.

کاربران بعد از جستجوی عبارت ، نام کالا در موتورهای جستجو به دنبال دستیابی به هدف خود هستند .

بنابراین اولین لینک و پاسخی که از طریق گوگل دریافت کنند روی آن کلیک می کنند.

امروزه شرکت های زیادی با استفاده از گوگل و سایر موتورهای جستجو به دنبال دستیابی به هدف مورد نظر خود هستند .

بنابراین اولین لینک و پاسخی که از طریق گوگل دریافت کنند روی آن کلیک می کنند.

امروزه شرکت های زیادی با استفاده از گوگل و سایر موتورهای جستجو بازاریابی موفقی را راه انداخته اند.

این شرکت ها درآمد خود را از طریق سایت و دیجیتال الکترونیک چند برابر کرده اند پس شما هم می توانید.

یکی دیگر از روش های بازاریابی الکترونیکی فعالیت در شبکه های اجتماعی خواهد بود.

فعالیت در شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین بخش ها به شمار می رود.

این کار مزایای فوق العاده ای به طور مستقیم و غیر مستقیم در کسب و کار شما خواهد داشت.

در مقالات قبلی نحوه کسب در آمد از طریق شبکه های اجتماعی را بیان کردیم.

شبکه های اجتماعی پر رفت و آمد هستند .

بنابراین می توانید کاربران و مشتریان زیادی را جذب کنید.

در یک جمع بندی کلی می توان گفت دنیای دیجیتال امروزه حرف اول را کسب درآمد می زند.

در امر تجارت و کسب درآمد باید هوش بالا و برنامه ریزی داشت.

وب سایت به عنوان یک وب سایت 24 ساعته برای شما عمل خواهد کرد.

پس تا دیر نشده وب سایت خود را راه اندازی کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

شرکت طراحی سایت ، سایت ساز با مجرب ترین کارشناسان فنی در خدمت شماست.

با ما در ارتباط باشید.

0262752300      09127067658

 

طراحی قالب سایت

نکات کلیدی در طراحی قالب سایت

در طراحی قالب سایت باید به نکات زیادی توجه کنیم.

رعایت کردن این نکات شامل شکل و ظاهر اولیه سایت نیز می باشد.

به شکل و ظاهر اولیه سایت قالب گفته می شود.

قالب سایت دارای قسمت های مختلفی است که باید طراحی شود

تا بتواند مشتریان شما را جذب کند.

طراحی هر چیزی شامل دو قسمت 1-فنی (کاربردی)   2-ظاهری(بصری)   می شود.

طراحی سایت نیز علاوه بر قسمت کاربردی (سئو) آن دارای یک قسمت ظاهری که شامل گرافیک و بصری نیز می باشد تشکیل می شود.

همانطور که باید قسمت کاربردی (سئو) یک سایت قوی و بهینه باشد

باید قسمت ظاهری ، گرافیکی و بصری آن نیز قوی و گیرا باشد تا بتواند کاربران شما را جذب کند.

شکل و شمایل سایت شما بستگی به کاربری و فعالیت شرکت و سایت شما دارد.

با توجه به کاربری شرکت شما گرافیک و رنگ سازمانی و لوگو و ... در سایت شما قرار خواهند گرفت.

بنابراین در طراحی سایت به گرافیک سایت و در واقع همان قالب سایت خود توجه بسزایی کنید.

اولین نکته که باید در طراحی قالب سایت های مختلف رعایت کنیم رنگ بندی سایت می باشد.

انتخاب رنگ به هنگام طراحی باعث جذابیت و گیرایی آن خواهد شد.

اما اول باید به موضوع آن توجه کنید.

سایت هایی که علمی و تحقیقاتی هستند و بیشتر محتوا محور هستند

(سایتی که گذاشتن مقاله و محتوا در آن الویت قرار دارد و بوسیله محتوا سئوی آن بهینه شده و در گوگل رتبه کسب می کنند ) دارای رنگ بندی ساده می باشند.

مانند سایت های سازمان های دولتی که اکثرا آبی با زمینه سفید و یا سیاه و سفید هستند.

در این نوع سایت ها چون کاربر مدت زیادی را در این سایت می گذراند

باید از رنگ بندی های ساده و سرد استفاده کنیم که از خستگی جلوگیری کنیم.

سایت هایی که از رنگ های تند و یا گرم استفاده می شود و رنگ ها دارای کنتراست بالایی هستند باعث خستگی چشم می شوند.

ولی در طراحی سایت های فروشگاهی و خدماتی بهتر است

از رنگ های گرم و تند استفاده کنیم.

چون این امر باعث جذب هنگام خرید مشتری می شود.

البته باید این را در نظر بگیرید که استفاده از رنگ های تند باید در قسمتی از فیلدهای سایت باشد که قرار است کاربر جذب آن شود.

بنابراین از استفاده کردن رنگ های تند در همه قسمت ها پرهیز کنید.

رنگ و گرافیک به سایت شما روح می بخشد.

سایت شما فقط با عکس و یا نوشته ، محتوا ها جذاب و گیرا نخواهد شد.

شکل و شمایل سایت شما به گونه ای باشد که کاربر به محض ورود به سایت شما این تمایل را داشته باشد که چند دقیقه ای را در سایت شما بچرخد که بتواند به هدف خود دست پیدا کند و نیاز آن برطرف شود.

علاوه بر این نکات دیگری در طراحی قالب سایت موثر است :

1-فونت مورد استفاده در قالب

یکی دیگر از نکات طراحی قالب سایت سایز و نوع فونت سایت می باشد.

فونت به کار رفته در سایت باید خوانا و در اندازه مناسب باشد.

وقتی کاربری وارد صفحات سایت شما می شود باید بتواند به راحتی مطالب شما را بخواند و نیازی به زوم کردن نداشته باشد.

اما این را هم در نظر بگیرید که برای سایت خود فونتی را انتخاب کنید که با تمامی مرورگرها سازگاری داشته باشد و به صورت درست نمایش داده شود.

2-عکس در سایت

عکس های بکار رفته در سایت شما نیز مانند رنگ های سایت باید گیرا و جذاب باشد.

بدون شک هیچ کاربری از دیدن عکس های بی روح و غیر مرتبط با مطالب و کاربری سایت لذت نخواهد برد .

عکس های شما در بخش های مختلف سایت باید دارای کیفیت بالایی باشد.

تصاویر سایت شما برای استفاده به هنگام و سریع از سایت باید خوب و کم حجم باشند تا باعث افزایش سرعت سایت شما شود .

به این نکته توجه کنید که سرعت سایت به عنوان یک فاکتور بسیار مهم در سئو و بهینه سازی سایت شما می باشد.

سایز تصاویر باید متناسب با مطالب و کاربری شما باشد.

اندازه تصاویر شما با توجه به مقاله شما تعیین خواهد شد.

تصاویر باعث تنوع و رفع خستگی کاربران و خوانندگان خواهد شد.

به کار بردن تصویر باعث درک بهتر یک مطلب خواهد شد.

3-واکنش گرا بودن سایت

روز به روز بر تعداد کاربرانی که از طریق تلفن هوشمند وب گردی می کنند افزوده می شود.

بنابراین سایتی موفق است که بر روی تمامی دستگاه ها قابل نمایش باشد.

طراحی سایت شما باید واکنش گرا بوده که خودش را با هر سایز و صفحه نمایش هماهنگ باشد.

منوها و تصاویر سایت هم باید در دستگاه های مختلف بدون مشکل قابل نمایش باشد و کاربر برای پیمایش سایت شما نیازی به اسکرول کردن در جهت های مختلف نداشته باشد.

نکات پایانی در طراحی سایت

مطالب وب سایت خود را به طور منظم بروز رسانی نمایید.

مزیت این کارعلاوه بر بهبودی سئوی سایت در ظاهر سایت (طراحی قالب ) نیز تاثیر خواهد گذاشت.

از به کارگیری لینک های متعدد جهت رسیدن به صفحات خاص اجتناب نمایید.

زیرا کاربران مایل نیستند با کلیک های متعدد برای دستیابی به هدف خود روبرو شوند.

از ایجاد صفحات غیر قابل بازگشت به صفحه اصلی و صفحه مورد نظر جلوگیری کنید.

کلیک کردن و تو رفتگی های زیاد در مطالب باعث می شود بازدید کنندگان سایت ، سایت شما را ترک کنند.

سعی کنید حتی المکان متن درباره ما ، تماس با ما را در صفحه اصلی سایت خود قرار دهید.

شماره تلفن های خود را در کنار لوگوی خود قرار دهید که کاملا دیده شود و دسترسی و ارتباط کاربران به شما راحت تر باشد.

شرکت طراحی سایت ، سایت ساز با مجرب ترین طراحان گرافیک و طراحان سایت (شرکتی ، فروشگاهی ، شخصی ) در خدمت شماست.

با ما تماس بگیرید.

02632752300 ***09127067658

بهترین شبکه اجتماعی

مناسب ترین شبکه اجتماعی را جهت رونق کسب و کار خود انتخاب کنید ...

شبکه های اجتماعی در حال حاضر به عنوان بخشی از برنامه های بازاریابی شرکت ها و سازمان ها شناخته شده است.

شبکه های اجتماعی به صورت بازاریاب دیجیتال عمل خواهند کرد.

بازاریابی دجیتال به تبلیغات اینترنتی و یا بازاریابی اینترنتی گفته می شود.

اما باید به  این نکته توجه کرد که استفاده نادرست و بیش از حد از بازاریابی دیجیتال نتیجه عکس خواهد داد

و موجب پیشرفت کسب و کار نخواهد شد و علاوه بر هدر رفتن زمان موجب هدر رفتن سرمایه شما نیز خواهد شد.

شبکه های اجتماعی کارکردهای متفاوتی دارند و بسته به مخاطبان آن تعیین خواهد شد.

هر شرکت و یا سازمانی باید این اطمینان را کسب کند

که یکی از بهترین شبکه های اجتماعی را برای تبلیغات خود انتخاب کرده است .

شبکه های اجتماعی علاوه بر پشتیبانی ، بازاریابی کسب وکار شما می تواند

به عنوان یک پشتیبان تبلیغاتی برای وب سایت شما نیز عمل کند.

بنابراین شبکه های اجتماعی به عنوان بستر مناسبی برای رشد و پیشرفت کسب و کار ما هستند .

دیگر هیچ شرکت یا مجموعه ای و یا حتی فردی نمی تواند از آن ها غافل باشد.

انواع شبکه های اجتماعی جهت تبلیغات

شبکه اجتماعی فیسبوک

امروزه فیسبوک تا اندازه ای محبوبیت خود را بین جوانان از دست داده است .

اما اگر می خواهید به تعداد بسیار زیادی از مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید از این شبکه استفاده کنید.

فیس بوک نه تنها بیشترین کاربرد را دارد بلکه بیشترین بازدید را نیز خواهد داشت.

به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی تبلیغاتی می تواند به شما کمک کند اگر بتوانید مخاطبان خود را در آن پیدا کنید.

شبکه اجتماعی پینترست

اگر در کسب و کار و یا شرکت صنعتی فعالیت دارید شبکه اجتماعی پینترست می تواند به شما کمک زیادی کند.

در این شبکه اجتماعی محصولات و خدمات شما به راحتی با عکس قابل عرضه و تبلیغ خواهد بود.

اگر مخاطبان هدفتان در این شبکه حضور داشته باشند

می تواند مکان مناسبی برای بازاریابی دیجیتال خواهد بود.

شبکه اجتماعی لینکدین

اگر به دنبال اطلاعات مفیدی درباره کسب و کارتان هستید

لینک دین کمک زیادی خواهد کرد.

لینکدین شبکه ای است که در آن علاوه بر کسب و کار صنعتی ،کسب و کارهای دیگر نیز مطرح خواهد بود.

بنابراین شما اگر می خواهید در هر زمینه ای اطلاعات کسب کنید لینکدین بسیار مناسب خواهد بود.

هر آنچه که شما به دنبال آن باشید در لینکدین یافت خواهد شد.

این شبکه مخاطبان خاص و ویژه ای را برای کسب و کارها فراهم خواهد کرد.

اگر به دنبال مخاطبی هستید که متناسب با کسب وکار شما باشد از لینکدین استفاده کنید.

شبکه اجتماعی اینستاگرام

همه مامی دانیم که اینستاگرام امروزه به عنوان پر بازدیدترین و پر کاربردترین شبکه می باشد.

در اینستاگرام جنبه های بصری کسب و کار و علایق مشتریان شما بسیار پر رنگ تر است.

بنابراین با توجه به جذابیت اینستاگرام برای گروه های خاص به ویژه میان جوانان این شبکه گزینه بسیار خوبی برای تبلیغات شما خواهد بود.

شبکه اجتماعی توییتر

اگر به دنبال دستیابی همزمان به آقایان و خانمها مرتبط با کسب وکار خود هستید می توانید از این شبکه استفاده کنید.

همچنین اگر کسب و کارتان به گونه است که اخبار و یا اطلاعات بروز و جالب درباره موضوعات مرتبط منتشر می کند

شبکه اجتماعی توییتر انتخاب بسیار مناسبی برای شما است.

مانند فیسبوک این شبکه اجتماعی هم زمانی به عنوان یکی از اثر بخش ترین شبکه به شمار می آمد.

شما از طریق این شبکه اجتماعی می توانید با کاربران خود ارتباط متقابل برقرار کنید

و با آن در جهت کسب و کار خود تعامل کنید.

یوتیوب

یوتیوب مشهورترین سایت و شبکه تبلیغات ویدوئی است .

بنابراین اگر کسب و کار شما به بازاریابی ویدئویی نیاز دارد می توانید تبلیغات خود را به یوتیوب بسپارید.

اگر وب سایتی برای کسب و کار خود دارید یوتیوب اثر مستقیم در بهینه سازی سئوی شما خواهد داشت.

تبلیغات با شبکه های اجتماعی

در یک جمع بندی می توان گفت شما می توانید به آسانی شبکه اجتماعی که کاملا مناسب کسب و کارتان است

را پیدا کنید و این به معنی می باشد که شما محتوایی مناسب را برای مخاطبان در یک شبکه اجتماعی منتشر خواهید کرد.

باید این نکته را در نظر بگیرید که چارچوب هر شبکه اجتماعی متفاوت است و هر کدام ویژگی و کاربرد منحصر به فرد خود را دارند که نوع خاصی از محتوا و کسب و کار را می طلبد.

اما باید بدانید با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید بهترین نتیجه را برای کسب و کارتان کسب کنید .

علاوه بر این ها باید به منابع مالی تان فکر کنید.

فعالیت در شبکه های اجتماعی رایگان است اما یک بازاریاب و یا پشتیبان می خواهد تا بتواند پلان تبلیغاتی شما را اجرا کند.

بازاریابی شبکه اجتماعی فرایندی زمان بر است .

شما نباید انتظار نتیجه فوری از آن را داشته باشید.

باید جنبه های مختلف آن را بشناسید تا بتوانید در جهت کسب و کار خود از آن کمک بگیرید.

بهترین شبکه اجتماعی

مناسب ترین شبکه اجتماعی را جهت رونق کسب و کار خود انتخاب کنید ...

شبکه های اجتماعی در حال حاضر به عنوان بخشی از برنامه های بازاریابی شرکت ها و سازمان ها شناخته شده است.

شبکه های اجتماعی به صورت بازاریاب دیجیتال عمل خواهند کرد.

بازاریابی دجیتال به تبلیغات اینترنتی و یا بازاریابی اینترنتی گفته می شود.

اما باید به  این نکته توجه کرد که استفاده نادرست و بیش از حد از بازاریابی دیجیتال نتیجه عکس خواهد داد

و موجب پیشرفت کسب و کار نخواهد شد و علاوه بر هدر رفتن زمان موجب هدر رفتن سرمایه شما نیز خواهد شد.

شبکه های اجتماعی کارکردهای متفاوتی دارند و بسته به مخاطبان آن تعیین خواهد شد.

هر شرکت و یا سازمانی باید این اطمینان را کسب کند

که یکی از بهترین شبکه های اجتماعی را برای تبلیغات خود انتخاب کرده است .

شبکه های اجتماعی علاوه بر پشتیبانی ، بازاریابی کسب وکار شما می تواند

به عنوان یک پشتیبان تبلیغاتی برای وب سایت شما نیز عمل کند.

بنابراین شبکه های اجتماعی به عنوان بستر مناسبی برای رشد و پیشرفت کسب و کار ما هستند .

دیگر هیچ شرکت یا مجموعه ای و یا حتی فردی نمی تواند از آن ها غافل باشد.

انواع شبکه های اجتماعی جهت تبلیغات

شبکه اجتماعی فیسبوک

امروزه فیسبوک تا اندازه ای محبوبیت خود را بین جوانان از دست داده است .

اما اگر می خواهید به تعداد بسیار زیادی از مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید از این شبکه استفاده کنید.

فیس بوک نه تنها بیشترین کاربرد را دارد بلکه بیشترین بازدید را نیز خواهد داشت.

به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی تبلیغاتی می تواند به شما کمک کند اگر بتوانید مخاطبان خود را در آن پیدا کنید.

شبکه اجتماعی پینترست

اگر در کسب و کار و یا شرکت صنعتی فعالیت دارید شبکه اجتماعی پینترست می تواند به شما کمک زیادی کند.

در این شبکه اجتماعی محصولات و خدمات شما به راحتی با عکس قابل عرضه و تبلیغ خواهد بود.

اگر مخاطبان هدفتان در این شبکه حضور داشته باشند

می تواند مکان مناسبی برای بازاریابی دیجیتال خواهد بود.

شبکه اجتماعی لینکدین

اگر به دنبال اطلاعات مفیدی درباره کسب و کارتان هستید

لینک دین کمک زیادی خواهد کرد.

لینکدین شبکه ای است که در آن علاوه بر کسب و کار صنعتی ،کسب و کارهای دیگر نیز مطرح خواهد بود.

بنابراین شما اگر می خواهید در هر زمینه ای اطلاعات کسب کنید لینکدین بسیار مناسب خواهد بود.

هر آنچه که شما به دنبال آن باشید در لینکدین یافت خواهد شد.

این شبکه مخاطبان خاص و ویژه ای را برای کسب و کارها فراهم خواهد کرد.

اگر به دنبال مخاطبی هستید که متناسب با کسب وکار شما باشد از لینکدین استفاده کنید.

شبکه اجتماعی اینستاگرام

همه مامی دانیم که اینستاگرام امروزه به عنوان پر بازدیدترین و پر کاربردترین شبکه می باشد.

در اینستاگرام جنبه های بصری کسب و کار و علایق مشتریان شما بسیار پر رنگ تر است.

بنابراین با توجه به جذابیت اینستاگرام برای گروه های خاص به ویژه میان جوانان این شبکه گزینه بسیار خوبی برای تبلیغات شما خواهد بود.

شبکه اجتماعی توییتر

اگر به دنبال دستیابی همزمان به آقایان و خانمها مرتبط با کسب وکار خود هستید می توانید از این شبکه استفاده کنید.

همچنین اگر کسب و کارتان به گونه است که اخبار و یا اطلاعات بروز و جالب درباره موضوعات مرتبط منتشر می کند

شبکه اجتماعی توییتر انتخاب بسیار مناسبی برای شما است.

مانند فیسبوک این شبکه اجتماعی هم زمانی به عنوان یکی از اثر بخش ترین شبکه به شمار می آمد.

شما از طریق این شبکه اجتماعی می توانید با کاربران خود ارتباط متقابل برقرار کنید

و با آن در جهت کسب و کار خود تعامل کنید.

یوتیوب

یوتیوب مشهورترین سایت و شبکه تبلیغات ویدوئی است .

بنابراین اگر کسب و کار شما به بازاریابی ویدئویی نیاز دارد می توانید تبلیغات خود را به یوتیوب بسپارید.

اگر وب سایتی برای کسب و کار خود دارید یوتیوب اثر مستقیم در بهینه سازی سئوی شما خواهد داشت.

تبلیغات با شبکه های اجتماعی

در یک جمع بندی می توان گفت شما می توانید به آسانی شبکه اجتماعی که کاملا مناسب کسب و کارتان است

را پیدا کنید و این به معنی می باشد که شما محتوایی مناسب را برای مخاطبان در یک شبکه اجتماعی منتشر خواهید کرد.

باید این نکته را در نظر بگیرید که چارچوب هر شبکه اجتماعی متفاوت است و هر کدام ویژگی و کاربرد منحصر به فرد خود را دارند که نوع خاصی از محتوا و کسب و کار را می طلبد.

اما باید بدانید با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید بهترین نتیجه را برای کسب و کارتان کسب کنید .

علاوه بر این ها باید به منابع مالی تان فکر کنید.

فعالیت در شبکه های اجتماعی رایگان است اما یک بازاریاب و یا پشتیبان می خواهد تا بتواند پلان تبلیغاتی شما را اجرا کند.

بازاریابی شبکه اجتماعی فرایندی زمان بر است .

شما نباید انتظار نتیجه فوری از آن را داشته باشید.

باید جنبه های مختلف آن را بشناسید تا بتوانید در جهت کسب و کار خود از آن کمک بگیرید.

مراحل مختلف طراحی سایت

بررسی مراحل طراحی سایت 

پروسه طراحی سایت در چند مرحله اجرا خواهد شد.

این مراحل برای طراحی سایت های شرکتی و فروشگاهی مشابه خواهد بود.

تمامی مراحل و گام های طراحی سایت از اهمیت و ضرورت بالایی برخوردار است.

اینکه هر مرحله را ساده بگیریم در نهایت اثر منفی خواهد گذاشت.

بنابراین به تمامی مراحلی که شما را به طراحی نهایی می رساند باید توحه ویژه ای کنید.

برنامه ریزی ساخت سایت

مهمترین و اولین گام تعیین نیازهای اصلی پروژه است.اینکه هدف شما از طراحی سایت چیست.

تمامی اطلاعات به همراه درخواست های مشتری در قالب یک پروپوزال قرار می گیرد

و طبق آن سایت شما طراحی خواهد شد.

بعد از اینکه نیازها و درخواست ها تعیین شد تیمی که شما طراحی سایت خود را به آن ها سپرده اید به تحلیل و بررسی محتوای گرد آوری شده پرداخته و بهترین راه را در جهت ارائه آن ها پیشنهاد و در نهایت در سایت ارائه خواهند داد.

محتوای اولیه سایت شما می تواند شامل متن ، تصاویر ، لوگوی تجاری شرکت شما ، متن درباره ما ، خدمات ، رنگ سازمانی و ... شما باشد.

مراحل مختلف طراحی سایت 

1-اولین مرحله طراحی هر سایتی طرح اولیه آن یا wireframe  می باشد.

طرح اولیه ، طرح گرافیکی می باشد که به آن اسکچ گفته می شود.

در این مرحله تمامی صفحات سایت مانند صفحه اصلی ، درباره ما ، بلاگ و دیگر بخش های وب سایت شما طراحی شده و آنچه قرار است مشتریان و کاربران شما ببینند نمایش داده خواهد شد.

بعد از آن مدیر پروژه و کارفرما روی نمونه ها به توافق رسیده و مرحله اصلی طراحی سایت شما آغاز خواهد شد.

2-طراحی قالب سایت طبق نیازهای شرکت

تیم طراحی سایتی که طراحی خود را به آن ها سپرده اید

بعد از اینکه طرح اولیه را گذراندند شروع به دیزاین صفحات مختلف سایت شما خواهند کرد.

در این مرحله تمام ملاک های طراحی ایده آل را رعایت خواهند کرد.

این مرحله طراحی لوگوی شما و رنگ سازمانی شما از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود و مهمترین قسمت را تشکیل خواهند داد.

شما 30 درصد از طراحی را انجام خواهید اد و کارفرما طبق قرارداد این 30 درصد را دریافت خواهد کرد و تغییرات اولیه نهایی خواه شد.

تمامی عناصر گرافیکی و بصری در این مرحله به تایید خواهند رسید و نهایی خواهند شد.

3-کد نویسی اختصاصی سایت

بعد از اینکه طرح گرافیکی و بصری تایید شد مرحله کد نویسی سایت شما آغاز خواهد شد.

کد نویسی سایت اسکلت اصلی سایت شما را تشکیل خواهد داد.

کد نویسی هر سایتی طبق هر کاربری که دارد (فروشگاهی ، شرکتی ، شخصی) تایین خواهد شد.

برنامه نویسی از سمت سرور و یا داینامیک به زبان php  باعث می شود سایت شما دقیقا طبق نیازهای شما و ایده های شما طراحی می شود.

اگر خطایی در سایت کد نویسی رخ دهد به سرعت قابل تغییر خواهد بود.

3-وارد کردن اطلاعات اولیه مورد نیاز سایت

بعد از اینکه مرحله کد نویسی به پایان رسید مرحله دیتا گذاری اولیه آغاز خواهد شد.

در این مرحله دیگر شما با یک سایت خام سروکار نخواهید داشت.

4-تست کردن سایت

در مرحله تست سایت یک فضای هاست نمونه تهیه شده و سایت به طور کامل در اختیار کارفرما قرار خواهد گرفت.

کارفرما به عنوان یک کاربر و مشتری روی سایت خود بصورت آزمایشی کار خواهد کرد تا سایت را تایید کند.

5-مرحله آخر مرحله آموزش پنل سایت می باشد.

در این مرحله شما تمامی اطلاعات کار با پنل کاربری را به کارفرما و یا نماینده آن انتقال داده و تمامی سوالات آن را پاسخ خواهید داد.

این آموزش می تواند فیلم برداری شود و در قالب یک DVD تحویل کارفرما داده می شود.

کارفرما اطلاعات شما را دریافت نموده و در سایت خود به کار خواهد گرفت.

تیم طراحی سایت ، سایت ساز با مجربترین کارشناسان فنی در خدمت شماست.

با ما در ارتباط باشید.

02632752300 ***09127067658